Wednesday, April 4, 2012


KIDAL??? Urmmm... Aku ler tuhh!!! Ape itu kidal??? Aku Kidal??....ala...mksudnya, aku lebih menggunakan tgn kiri berbanding tgn kanan... Nak buat macam mane, masa aku kecik2 dulu, ma ngn abah aku tak didik pun aku suruh gunakan tgn kanan..Kalau time tu ma ngn abah aku bedal ke, hempuk ke atau bagi penyekeh kat aku sbb aku guna tgn kiri, mungkin aku tak kidal k0t ..haha iye2 aje...  

Tup2 bila dah besar, baru aku perasan...aikk, apsal aku guna tgn kiri??? Hahhh??? 0k fine!! n__n

Alaaa..Kakak dgn adik aku pun kidal jugakkk... Tp, ma ngn abah kit0rg tak kidal pon... Dari gen datuk kami k0t... Huhu

Tapi, masa zaman muda2 dulu, wahhhh! Tp skrg blum tua lagi, baru aje masuk peringkat dewasa...haaaha... ramai yg tegur (kawan2) Apasal k0 tulis tgn kiri?? KEK0K aje aku teng0k.. Urmmm nk buat mcm mane, nasibbb.. =,=



Pernah jugak aku cuba2 mnulis mggunakan tgn knan, tp rasa mcm KAKU k0t! Keras semacam aje tgn aku....hahhh!!
Smpai skrg, aku tak pndai2 pun nak gunakan tgn knn untuk menulis....kalau tulis pun, tulisan dia... mak aiii!!!! C0mel lagi tulisan budak2 tadika depan rumah aku....
Haha, redha jelah dgn ANUGERAH ni!

Dah nak buat camne??? Mmg sejak azali gituuuu, dah takleh ubah woo... So, kepada yang kidal tu, berBANGGAlah ye....

Tapi, 0rg kidal ni AGAK UNIKlah jugak..
Tapi, apa yg uniknyer???? 0rg kata, si kidal nie KREATIF...iye ke?? Aku??? Kreatif kut...keh4... Tp yg bestnye, time duk makan nasi ke, makan megi ke, makan jelah ape2 pun, aku el0k aje duk berFACEB00K sambil makan2...

W/pun 0rg ckp kalau gna tgn kiri, nmpk mcm k0t0r, tp aku PASRAH DENGAN KETENTUAN! Cewahhh... blah arr!!

Hehe.. Chowwwww.



No comments:

Post a Comment