Friday, March 30, 2012

~ Cinta M0nyet, ingat lagi ke??? ~


Eisseeyyy.... Tiba2 ingatanku terhadap DIA menjengah dihati. Kdg2 tertanya2 juga, kat mana  dia skrg niee???
Adalah dlm 5 tahun yg lepas, DIA boleh dikatakan ‘AGAK’ istimewa di mata aku..

0kk... maybe DIA seorg yg baik, ambil berat & AGAK hensem, & tipulah kalau aku ckp yg aku x ttarik kat DIER... TAPI ITU DULU !

Dah ler dulu kami berada dalam kelas yang sama, dan ini membuatkan kami kenal dgn perangai dan tingkahlaku masing2, walaupun masing2 ada perangai tersendiri..Tp, time sk0lh dulu, aku nie pemalu sikit...Hahhh?? Iye lah tu! 
Mmandangkan kit0rg nie pengawas sk0lh, adelh s/u pengawas (kwn kit0rg) yg memandai2 aje setkan kit0rg berdua jdi MC masa perhimpunan hari ahad... Hampeh betul kawan tu... Saje je nak memain... 

Kawan2 sekelas pun tahu pasal kami, cikgu2 pun kemain myibuk..nk k0rek rahsia jugakk.. heisshh (Cgu Azizah + Cgu R0zita yg plg nak tahu pasal kit0rg) alahaiii...

Tapi, itu kisah dulu...time2 muda remaja...Ianya hanyalah sebahagian daripada kenangan yang pernah singgah di sanubari, seperti angin yang bertiup dan berlalu pergi...fuh...fuh..fuh... “CINTA M0NYET” kan.. Semua tu tak ke mana pun....

 PENGALAMAN MENDEWASAKAN KITA




Kini, semuanya telah berlalu... kit0rg dah lama tak berhubung. Tp, bru2 nie, dia muncul kembali... 

Aku senang dengan cara aku skrg nie... Hidup tanpa insan bergelar ‘b0yfriend’ tak perlu k0t... Aku sudah cukup bahagia dengan apa yang aku ada skrg nie.. Aku ada keluarga, teman2, dan yang penting aku ada ALLAH sbgai tempat aku mengadu...
Sentiasa bersangka baik dengan takdir...
Aku yakin, ALLAH ada perancangan yang baik untuk aku...

~SEMOGA AKU SENTIASA HIDUP DALAM REDHA ALLAH~

No comments:

Post a Comment