Sunday, April 22, 2012

@ buntu, keliru, celaru @


AWAK
Saya tidak ada masa nak berkenalan dan bercinta... Saya bukannya tidak suka, bahkan jauh sekali ingin MEMBENCI... Saya cuma TIDAK KUAT ingin menolak rasa yang kadang2 datang menerpa, dan sbb itu saya MELARIKAN DIRI sbb saya tahu saya bukanlah seorang WANITA yang TEGUH IMANNYA di hati. Saya cuma hamba yang kadangkala jatuhnya tidak diingini, dan saya tahu memang teramat sukar untuk AWAK mengerti!

Yang saya tahu, ketika Allah menginginkan dua hati bertemu, DIA akan menggerakkan kedua-duanya, dan bukannya hanya salah satu, dan apabila dua hati MENGINGATI yang SATU, maka mudahlah bagi kedua-duanya untuk BERSATU...

Tetapi, kadangkala dalam mencari PEMILIK HATI, kita tidak sedar yang sebenarnya dia sudah ada di DEPAN mata kita. Mungkin kita tidak sedar sebab kita tidak pernah rasa kehilangan dan mungkin kita tidak tahu sebenarnya, ataupun kita KELIRU kepada siapa yang kita suka...

No comments:

Post a Comment