Thursday, March 29, 2012

~Aku??Darah B???Diet??~

Darah jenis B??? Aku ler nie ^__*... Tp xtau pulak ikut ma atau abah... xtanya pun....Biarlah..Yg aku tahu, makhluk berdarah ‘B’ nie lebih FLEKSIBEL dan terSANGAT mudah menghidap penyakit berkaitan imunisasi dan serangan virus. Wahhhh!!! Jd, aku disarankan (cecece... Bagi kita2 yg berdarah B nie lah) disarankan agar mengambil sayuran hijau dgn kadar yg LEBIH sebab sayur hijau ni kaya dengan magnesium. Kita jugak diGALAKkan untuk mengambil makanan berasaskan buah-buahan...Belasah aje semua jenis buah...Abis citer..... :D... Satu lagi!!! Makanan berasaskan susu juga terSANGAT digalakkan bagi meningkatkan sistem imunisasi badan kita...Ye k0t... Nsib baik aku suka minum susu...hehe...
TETAPI....
 ada jugak yg tak boleh makan...... APAAAAA????? Jeng3....ELAKkan makanan beku atau makanan dalam tin dan juga perlu KURANGkan makan daging...Amb0iii!!! huh!! Ada lagi??? KURANGkan makan ayam, ketam, udang, kerang, telur (puyuh + itik) telur ayam xpe kot...heeee, segala jenis minyak, kelapa, santan, soya, kekacang, tempe (febret nie...huh!!!), tauhu, makanan berasaskan gandum, jagung, lobak, tomato dan jagung...Fuhhhh!!! BANYAKnya takleh makan!!!! S0b.. s0b.. s0b...
J0M BERDIET! HAHA

No comments:

Post a Comment